انتشارات دهم با 45 اثر در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور یافت.

«انتشارات دهم» با نمایش ۴۵ اثر، برای دومین بار پیاپی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت می‌کند که عمده آثار این انتشارات مربوط به سیره زندگی شهدا و رزمندگان است و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پا به خدمت نهاده است.

«انتشارات دهم» از سال 1398 راه اندازی شده و برای اولین بار در سال 1401 در نمایشگاه کتاب حضور داشت و امسال برای دومین بار در این رویداد علمی و فرهنگی شرکت می‌کند.

دکتر حسن پور مدیر مسئول انتشارات دهم افزود: در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب که از ۲۰ اردیبهشت تا ۳۰ اردیبهشت 1402 در مصلی تهران برگزار می شود، نزدیک به ۴۵ اثر و کتاب توسط انتشارات دهم به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: در طول فعالیت چهار ساله این انتشارات آثار زیادی به چاپ رسیده که بیشتر در حوزه های علمی، تاریخی و آثار و خاطرات شهدای دفاع مقدس می‌باشد که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

حسن پور با بیان اینکه تالیفات انتشارات دهم مناسب برای سنین مختلف است، افزود: انتشارات دهم مجوز نشر مکتوب در همه حوزه ها را دارد و هر اثری برای اینکه کتاب شود، توسط انتشارات مجوز آن صادر و چاپ می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از انتشارات دهم در سال گذشته، بیان کرد: استقبال ملی و بین المللی خوبی را شاهد بودیم و علاقه مندان از همه جای ایران و حتی کشورهای خارجی در نمایشگاه حضور می‌یابند.

مدیر مسؤول انتشارات دهم خاطرنشان کرد: انتشارات دهم در اصل اقتباس گرفته از لشکر 10 سیدالشهداء(ع) استان تهران است و هدف اصلی آن نشر کتب ارزشی و دفاع مقدس می‌باشد تا بتوان در کنار ثبت و ضبط آثار دفاع مقدس، جوانان را با این حماسه آفرینی بیشتر آشنا کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *