انتشارات دهم در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید و دانشجویی استان تهران؛ انتشارات دهم وابسته به سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران پس از سه سال فعالیت در زمینه نشر کتب در زمینه های ایثار و مقاومت، فرهنگی ، علمی و آموزشی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافت.

به گفته مدیر مسئول انتشارات دکتر حسن پور؛ این انتشارات در طی دو سال و نیم از فعالیت خود توانسته است بین از 30 عنوان کتاب در حوزه های مختلف را مجوز دریافت نمائید و حدود 10 عنوان کتاب هم در فرآیند تایید محتوا و مجوز فیپا قرار دارد که انشالله پس از طی مراحل قانونی آن ها نیز چاپ خواهند شد.

حسن پور افزود: انتشارات دهم در اصل اقتباس گرفته از لشکر ده سیدالشهدا علیه السلام استان تهران می باشد و هدف اصلی آن نشر کتب ارزشی و دفاع مقدس می باشد تا بتوان در کنار ثبت و ضبط آثار دفاع مقدس ، جوانان را نیز با این حماسه آفرینی که صورت گرفته آشنا نمود.

انتشارات دهم از 21 اردیبهشت ماه لغایت 31 اردیبهشت پذیرای شما علاقمندان کتاب و عرصه فرهنگ در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب است. شما عزیزان می توانید با حضور در شبستان مصلی امام خمینی ره – ورودی 17 – راهرو 2 – غرفه 19 از آثار این انتشارات دیدن فرمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *